Oferta corporate
Oferta Corporate
Metropolitan Club & Events este un centru de evenimente modern si elegant care asigura cadrul ideal pentru desfasurarea evenimentelor din viata ta: petrecere, aniversare, cocktail, prezentare (de produse/moda), conferinta, seminar, etc.
Locatia noastra se intinde pe o suprafata construita de 2.200 metri patrati si are o capacitate de cuprinsa intre aproximativ 50 si 800 de locuri:
Fie ca este vorba despre un eveniment profesional sau unul personal, echipa noastra dinamica sta la dispozitia ta oferindu-ti consultanta, consiliere si idei unice in organizarea unui eveniment si asta pentru ca Metropolitan Club & Events doreste sa devina partenerul tau imbatabil, prezentandu-ti servicii de calitate.
Iti propunem o gama larga de produse si servicii: sala, coffee break, meniu, pachet bauturi, entertainment, decoratiuni, etc.
Te asteptam in locatie sa iti prezentam saloanele, sa configuram o oferta personalizata pentru evenimentul tau si totodata adaptata bugetului disponibil.
Costurile pot diferi in functie de specificul fiecarui eveniment si de pachetul de produse si servicii contractat, configuram oferte personalizate pe care le putem adapta bugetului tau.
Serviciile noastre
Pret la cerere. Pretul difera in functie de suprafata salon, interval orar si data. Pentru detalii ne puteti suna sau puteti completa formularul disponibil pe pagina de contact.
Cerere de oferta